Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Bestilling og betaling

Q: Skal jeg have et login for at købe på hjemmesiden?

A: Nej, det behøver du ikke, det er blot en valgmulighed. Er du forhandler bør du dog kontakte os for at få oprettet et login, så du ser dine netto-priser.

Q: Kan i sende mig delene pr. efterkrav?

A: Nej, vi sender alle pakker med GLS, og de har ikke denne service. Har du problemer med betalingen på siden bedes du kontakte os, så du kan få oplyst et kontonummer for evt. bank-overførsel.

Q: Hvordan finder jeg den del jeg skal bruge?

A: Du kan søge via søgefeltet, eller du kan vælge via brand eller type, herefter har du mulighed for at vælge, type – fabrikat – kategori – model – artnummer/produktnummer.

Kan du ikke finde hvad du søger, kan du ringe/bruge vores kontaktformular, vi kan for det meste skaffe de varer der ikke fremkommer på hjemmesiden.

Fragt og levering

Q: Jeg skal kun bestille en lille reservedel, kan i ikke bare sende den i en kuvert for et mindre beløb?

A: Alle vores pakker bliver sendt med GLS til en fast pris. Med GLS kan vi spore pakken fra vi sender den, til du modtager den som kunde. Det kan man ikke med en almindelig kuvert.

Q: Hvorfor sender i ikke med Post Danmark i stedet?

A: Det er vores vurdering at GLS har den bedste service, og giver kunden den bedste mulighed for sporing af forsendelsen.

Q: Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når GLS vil aflevere pakken?

A: Så ligger GLS en seddel i din postkasse. På sedlen finder du et telefonnummer hvortil du kan ringe og lave aftale om en ny leveringsdato eller evt. en alternativ leveringsadresse, du har også mulighed for at skrive en besked til GLS i feltet bemærkninger (f.eks. må stilles i garage), du har også mulighed for at vælge at få pakken leveret til den nærmeste GLS-pakkeshop.

Q: Hvor lang er leveringstiden på varer, som ikke er på lager?

A: Da vi sælger reservedele til mange forskellige mærker fra fabrikker rundt i hele verden afhænger leveringstiden naturligvis af det bestilte mærke. Typisk går der 2-4 dage, mens andre mærker tager op tli 3 uger. Kontakt os venligst for at få oplyst en mere nøjagtig leveringstid for den specifikke del.

Produkt relaterede spørgsmål

Q: Jeg vil som forhandler gerne indsende et produkt til reparation, hvad gør jeg?

A: Hvis du ikke allerede har et login til vores hjemmeside bedes du kontakte os, for at få ét. Når du er logget ind skal du oprette en RMA på produktet, hvor du beskriver fejlen så godt som muligt. Herefter udskriver du den reklamations-seddel som fremkommer, således at du får et RMA-nummer. Med RMA-nummeret kan du hele døgnet tjekke status på reparationen via vores hjemmeside.

www.servicesager.dk

Q: Hvad hvis jeg har et defekt produkt, som jeg gerne vil have repareret?

A: Hvis det drejer sig om en garantireparation, så bør du gå til den forhandler, hvor du har købt produktet og bede dem sende produktet til reparation. På den måde sparer du også forsendelsesomkostningerne for indsendelse. Du er også velkommen til at indlevere det defekte produkt på vores adresse.

Hvis det drejer sig om en almindelige reparation udenfor garanti, er du også velkommen til at indlevere det defekte produkt på vores adresse, eller booke en reparation via vores hjemmeside.

www.servicesager.dk